Beethesims

Alla inlägg den 15 maj 2014

Av bea - 15 maj 2014 20:56

Jag har spelat iPad spelet the sims freeplay, ganska länge nu och jag hade tänkt göra en liten.. Jaa serie om det!
Jag kommer göra en ny flik åt det och lägga in inlägg om det så ofta jag kan :) jag hoppas att ni kommer gilla det!!!

Av bea - 15 maj 2014 16:19

Hey det är jag beethesims!

Innan jag skriver inlägget vill jag fråga en sak... Jag gillar ju att spela sims och jag har en blogg om det. Men jag tycker att det är lite så där pinsamt att prata om det. Liksom det är bara ett spel? Jag tänker inte lägga ner min blogg men jag vet att många av er som ser denna bloggen tänker:
Fy va barnsligt
Det är bara ett spel?
Vad *** tittar jag på egentligen?
Men så skriv i kommentarerna (ja man kan göra det på en blogg;) vad ni tycker om bloggen. Skriv exakt vad ni tycker om det. Du får sriva att den suger och sånt men jag vill bara veta.

Okej nu till inlägget jag tänkte göra. Jag har lite utav en crush till olika tidsperioder. Jag har både sims medeltid och sims 3 into the future.
Jag älskar hur annorlunda att är. Som i framtiden är allt super super enkelt, mesans det är lite svårare på medeltiden.
Så en lite fråga igen, vad tycker ni om tidsperioder?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Du har kommit till min Sims 3 blogg. Har du frågor?
Kommentera eller skicka till:
BeeTheSims3@hotmail.com

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Not Swedish?

Det här är Jag

Detta är Jag! 

Jag är en tjej på typ 13 vrårar. Jag spelar fiol och på min fritid spelar jag sims 3 och sims medeltid. 


Skapa flashcards